Vyvolávacie systémy

  • Kúpou nášho vyvolávacieho systému získate sofistikované, autonomné zariadenie so širokými možnosťami. Zariadenie bude prevádzkované bez mesačných poplatkov a viazanosti (okrem služby WEB Call). Samozrejmosťou je záručný aj pozáručný servis.
  • Vyvolávací systém poskytuje široké, užívateľsky nastaviteľné, možnosti prehľadov v tabuľkách a grafoch.
  • Vedúci pracovník prehľadne vidí na monitore všetky pracoviská a môže sledovať ich činnosť.
  • Systém má široké možnosti nastavenia od nastavenia pracovnej doby až po nastavenia výpomoci pri preťažení a ďalšie.
  • Vyvolávací systém je možné pripojiť na internet tzv. systém WEB Call. Tento systém umožňuje sledovanie vyvolávacieho systému cez WEB a umožňuje objednávanie.
  • Tlačiareň lístkov – Pre tlačenie lístkov pre klientov sa používajú buďto tlačiarne s dotykovou obrazovkou, alebo tlačidlové tlačiarne. Tlačiarne majú jednoduchú obsluhu. Veľké, prehľadne usporiadané a dobre čitateľné tlačidlá a sú vhodné pre všetky vekové kategórie klientov. Tlačiarne s dotykovou obrazovkou rozšíriť o možnosť hodnotenia spokojnosti a o objednávanie.
  • Vytlačenie poradového lístka – na lístku je samozrejme vytlačené číslo, pod ktorým bude klient volaný. Okrem toho sú na lístku aj ďalšie informácie: dátum a čas príchodu klienta; logo užívateľa; názov agendy, ktorú si klient zvolil; čísla obsluhujúcich pracovísk, ktoré majú potenciál klienta zavolať; a rôzne ďalšie konfigurovateľné informácie ako napr. dĺžka radu čakajúcich pred ním, odhad doby čakania, prípadne konfigurovateľný text.
  • Vyvolanie klienta – Volanie klienta je zobrazené na displeji LED, alebo na TV monitore.
    • Displej LED – lacnejšia alternatíva, podľa počtu čakajúcich sa dodávajú displeje jedno a viac riadkové, aby klienti videli predchádzajúce volania. Pri volaní viacerých klientov naraz je displej nastavený tak, aby každé volanie zobrazoval niekoľko sekúnd, aby si mal možnosť klient všimnúť, že je volaný.
    • TV displej – V kľudovom stave môže TV monitor zobrazovať propagačné slides, prípadne videá, alebo TV program. Pri volaní sa toto preruší a zobrazí sa volané číslo s číslom pracoviska, ktoré klienta volá. Okrem toho je stále zobrazovaná história 6-tich predchádzajúcich volaní, dátum a čas, textový riadok s užívateľsky nastavitelnými informáciami.
    • Priečinkový displej  – býva umiestnený pri pracovisku a pomáha v navigácii klienta.
  • Obsluhujúci ovláda vyvolávací systém pomocou SW na svojej obrazovke PC, alebo na autonómnej klávesnici. Sám si riadi privolávanie klientov podľa potreby jediným kliknutím. Na svojej obrazovke počty vidí čakajúcich klientov na jeho agendu.
  • Obsluhovaného klienta môže obsluhujúci pre posielať na iné pracoviská, alebo ku konkrétnemu kolegovi. Obsluhujúci pri preraďovaní určí aj prioritu preradenia.
  • Obsluhujúci majú možnosť posielať medzi sebou krátke textové správy pomocou CHATu. Môžu si tak diskrétne oznamovať potrebné informácie.

Vyvolávacie zariadenia

Zariadenie CALL 3; CALL 4

Jednoduché zariadenie s jednoduchým ovládaním.

  • Na klávesnici je možné zadať číslo, ktoré po odoslaní zobrazí displej.
  • Nasledujúce číslo je možné vyvolať stlačením jedného tlačidla, alebo zadať iné, nové číslo.
  • Zobrazenie na displeji je doprevádzané zvukovým signálom.
  • CALL 3 – trojmiestne zobrazovanie; resp. CALL 4 –  štvormiestne zobrazovanie.

Zariadenie VSTÚPTE – NEVSTUPOVAŤ

  • Vhodné pre pracoviská a kancelárie, kde klient čaká za dverami.
  • Napr. RTG kabíny, vyšetrovne, súdy, rôzne úrady a pod…
  • Jednoduché ovládanie pomocou tlačidla s indikáciou stavu.

Elektronické zobazovacie panely

Ponúkame atypickú výrobu zobrazovacích panelov podla potrieb zákazníka.


Archív